Planowane ustawienia serwera

Sugestie dotyczące serwera
Durny
Posty: 12
Rejestracja: niedziela 17 lut 2019, 21:40

Re: Planowane ustawienia serwera

Post autor: Durny » poniedziałek 18 lut 2019, 12:19

Ciąg dalszy "Durnych"pomysłów

Pomysł8:
Możliwość dodawania do guild postaci znajdujących się na tym samym koncie co guild master.

Pomysł9:
wspólne wh dla konta / "npc skrytka" do przerzucania itemów

Pomysł10:
powiązanie kont z osobą.
Rejestrowanie konta na prawdziwe dane. Skan dowodu/legitymacji szkolnej itp z zamazanymi niektórymi danymi. + Oświadczenie o przetwarzaniu danych.
=Mniej anonimowych krzykaczy +mniej wałków +mniej lame eków+ większe przywiązanie graczy do gry:)

Pomysł11:
W związku z tym że to z założenia ma być serwer low drop+łow/medium exp a taki serwer może okazać się nudnym.
Sugeruję:
Tymczasowe rare bronie i Tymczasowe Wandy z rare czarem. Działające do zepsucia(broń) do wyczerpania ilości castow(wand) ew. działające czasowo. Po zepsuciu nie dało by się ich naprawić. Więc większość używała by tego jako "do pokazania w wh". Mogły by one mieć nieco inny odcień niż oryginały.

Pomysł12:
HB Nemesis w moim odczuciu zniszczył czar cancelation.
Wiem że tutaj byłby on mało spotykany, jednak w przypadku high drop, umieszczenie go w Wandzie(jak resurection), ew nadanie mu ograniczenia w używaniu było by czymś porządnym.

Pomysł13:
Contrybution set: zwiększający minimalnie drop, drop gold i exp odbierany za contrybution:). Taka typowa zbroja do bicia mobów. Z dużą ilością endu.

Pomysł14:
Licznik zabitych mobów przez postać/konto. Uprawniające do odebrania rang. Np: zabijasz 250ww możesz *ubrać*postać w range :"ww slayer lvl1" Każdy lvl mógłby dawać np: DMG+5%. Czyli poziom10: +50% DMG. Zmiany rangi w CH u odpowiedniego npc.

Pomysł 15:
Poprawienie grafiki postaci i map.

Pomysł16:
Zablokowanie/zakazanie używania makro. Szczególnie zmiana itemów podczas walki (sam używałem ale osobiście odebrało mi to częściowo przyjemność z gry)

Pomysł17:
Zablokowanie zmian w plikach gry: ślady/ duże przedmioty na ziemi/ kratki/ usuwanie drzew itp


PS1: Mam kilka pomysłów na eventy . Ale to tylko w razie zainteresowania.

PS2: Powyższe pomysły są moja subiektywna opinia na temat tego jak powinien wyglądać serwer. Ale chętnie przyjmę konstruktywną krytykę.:)

lexa
Posty: 15
Rejestracja: niedziela 17 lut 2019, 08:50

Re: Planowane ustawienia serwera

Post autor: lexa » poniedziałek 18 lut 2019, 13:43

Durny pisze:
poniedziałek 18 lut 2019, 12:19
Pomysł14:
Licznik zabitych mobów przez postać/konto. Uprawniające do odebrania rang. Np: zabijasz 250ww możesz *ubrać*postać w range :"ww slayer lvl1" Każdy lvl mógłby dawać np: DMG+5%. Czyli poziom10: +50% DMG. Zmiany rangi w CH u odpowiedniego npc.
Bardzo dobry pomysł tylko przesadziłeś z liczbami 50% to za dużo i za mało do zabicia, myślę że max to 30% i trzeba by było sporo się przy tym napocić. Zrobić 100 levelow i za każdy level dać od 0,1-0,3% expa, co by wychodziło przy max levelu 10-30% do dmg na 1 level trzeba by było 100mobkow na 2 juz 200 itd. Tu chodziło by o samą zabawę z wbijania tego coś jak paragony w diablo 3, diablo 3 jest kiepską grą ale akurat pomysł z paragonami bardzo fajny. Na pewno by to trochę dodało animuszu podczas zabijania potworów.

Durny
Posty: 12
Rejestracja: niedziela 17 lut 2019, 21:40

Re: Planowane ustawienia serwera

Post autor: Durny » poniedziałek 18 lut 2019, 14:37

Lexa 50%to tylko przykład :)
Może faktycznie za dużo. Miałem na myśli coś takiego:
Slayer lvl1 250
Slayer lvl2 1 000
slayer lvl3 4 000
Slayer lvl4 16 000
Slayer lvl5 32 000
Slayer lvl6 64 000
Slayer lvl7128 000
Slayer lvl8 256 000
Slayer lvl9 512 000
Slayer lvl10 1 024 000
Tak by 6lvl był już mega trudny do zdobycia(ok
WW to powiedzmy mob "sredni"
Duże moby : 25>>100>>>400...itd
Małe moby : 2500>>>1000...itd

Wg mnie zrobienie poziomu 4to już kilka miesięcy i to dla bardziej obrotnego gracza.
Bonus też musi jakiś być, żeby ludzi motywowało do pracy:) 30%to też coś:)

kaien
Posty: 41
Rejestracja: czwartek 14 lut 2019, 10:16

Re: Planowane ustawienia serwera

Post autor: kaien » wtorek 19 lut 2019, 18:21

Licznik mobów i ewentualnie minimalny bonus to dobra sprawa. Jednak nie chwalił bym się tym na lewo i prawo.
Dodatkowe opisy pod postacią powinny dotyczyć stanowiska zajmowanego w gildii: rekruter, gildsman, gild master, captain, exp man, ek man, skill man etc.
Może ilość expa / zabitych mobów = +0,0000x dmg dla moba, hp w moba lub Def od niego, gracz by sobie wybierał i nie mógł by tego zmienić zbyt łatwo jaki z 3 bonusów ma dostawać z danego moba- może jakiś pot z części hc/dem/tw itp. Poziom i ilość zabitych widzi tylko gracz.
Po co robić książkę pod nickiem.
Sam bym wywalił nawet podpis enemy friend.
Po prostu kolor nicka byłby czerwony, niebieski czy zielony niżej aresden/elvine xxx_gikdia gildsman i tyle. Tak samo dla mobów.

Daniek
Posty: 11
Rejestracja: niedziela 17 lut 2019, 10:23
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Planowane ustawienia serwera

Post autor: Daniek » środa 20 lut 2019, 20:37

Nie zakładając Nowego tematu , mam pewien pomysł.
Dodanie boss mobow pitowych . Np po zabiciu np 1000 lub mniej mobow danego typu na jakimś picie respil by się tak zwany boss który by miał więcej hp def dmg od zwykłego moba danego pitu . Miałby większy np drop i więcej Exp by dawał . Coś takiego jest na hb olympia . Co sądzicie?

Wracając do odzyskanych postacij. Według mnie robicie błąd zw zostaną też odzyskane i wygrane itemy. Pewnie nie każda odzyskana postać takowe posiada . Ale dajmy np taka postać co je ma po co ma je huncic? Od razu będzie ekowac i nowi gracza będą przez to odchodzić. Według mnie ok Jak już wprowadziliscie odzyskiwanie charow. To wgrajcie je z lvl ale bez itemow.
KSSG1947

ElvineCombatant
Posty: 1
Rejestracja: niedziela 17 lut 2019, 07:31

Re: Planowane ustawienia serwera

Post autor: ElvineCombatant » niedziela 24 lut 2019, 14:53

Dla nowych/starych graczy, którzy już wiedzą, że nie odzyskają konta (zaczynali 2008/09r.) start powinien być w miarę szybki - jeżeli chodzi o lvl. Nie wiem co wymyślicie, ale większość z nas będzie grała wieczorami oraz weekendowo - praca, obowiązki itd. itp. Uzyskanie lvlu 135/150 powinno przebiegać w okolicach jednego góra dwóch tygodni.

Pozdrawiam i czekam na up :)

ODPOWIEDZ