Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.

Sugestie dotyczące serwera
Shaeth
Posty: 55
Rejestracja: czwartek 07 lut 2019, 18:37

Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.

Post autor: Shaeth » środa 03 lip 2019, 09:46

Jestem pewny, że nie, ale żeby coś tu znaczyć jednak trzeba poświecić większość wolnego czasu. A ja mam go jak kot napłakał :-)
Shaeth

Thilidric
Posty: 12
Rejestracja: środa 27 lut 2019, 11:53

Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.

Post autor: Thilidric » środa 03 lip 2019, 10:03

Zalezy Shaeth, u mnie sa ludzie co super nie grinduja, a "znacza" cos bo gramy razem, jako gildia. Pomijajac juz sam fakt grindowania to bardziej bym poszedl w kierunku ze samo grindowanie, tego samego w kolko jest nudne, trzeba odswiezyc pewne rzeczy i zapewnic dodatkowa rozrywke dla graczy.

Awatar użytkownika
Administrator
Administrator
Posty: 117
Rejestracja: środa 06 lut 2019, 15:43

Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.

Post autor: Administrator » czwartek 04 lip 2019, 10:32

- STUN BOWA:
Stun jest oryginalnym stunem zaprojektowanym przez Siementech. Rozmawiałem już z programistami na temat obniżenia o 5%, ale najpierw muszę sprawdzić jak obecny stun zadziała na DR secie.
- AMP WOJÓW:
Nie ingerujemy w zachowania graczy podczas walki.
- EXP, PARTY EXP:
Solo EXP zostanie podniesiony do 180 i wyżej. Bonus do EXPA w party zostaje.

DROP
Postaram się, w niedługim czasie wrzucić statystyki z ilością ubrań +=56%
PITY
IB nie tykamy. Trolle i Giant Planty na ML odpadają, ze względu na to, że dostaje się za nie za duży EXP (nie możemy zmniejszyć EXPa za te stwory, bo zdobywanie doswiadczenia na Gardenie straci sens). Pit cyklopów zostanie powiększony i przeniesiony, magowie powinni dać sobie radę.
- STRONA WWW

Brak czasu
BIEDA I NUDA
Po 9 lipca ruszymy z eventami
HERO SET
170 eków po 3 tygodniach w TOP 1 to bardzo duża ilość, wbicie Hero Seta to nie problem.
- GARDENY:
Zostawiamy takie jakie są.
QUESTY:
Obrazek

hbghost
Posty: 23
Rejestracja: piątek 15 lut 2019, 06:51

Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.

Post autor: hbghost » piątek 05 lip 2019, 11:56

Stun jest oryginalnym stunem zaprojektowanym przez Siementech
...zatem bym nie ruszał.
Jak się ma 200 dexa, to się trafia. Mag z 50 dex myśli, że woj 200 dex będzie go missował 9 razy na 10 ?
O wojów na AMP'ach płaczecie to rzucajcie sobie PFA w walce z wojem, który używa łuku. Problem z głowy :P

To, że kiedyś nikt nie używał łuków nie znaczy, że teraz trzeba coś przeprojektowywać.
Poza tym Ci co grali za starych czasów doskonale wiedzą dlaczego nie korzystano z łuków, a tym co mają sklerozę przypomę :)
Łukami się prawie nie trafiało, bo pingi do serwera były na tyle duże, że w miejscu, w które się celowało łukiem już dawno nikogo nie było jak strzałka doleciała, więc łuk praktycznie był bezużyteczny nawet dla woja z 200 dex vs mag 10 dex :)
Technologia poszła do przodu i już magowie nie macie tak dobrze, takie życie... ;)

Awatar użytkownika
Cytryna84
Posty: 63
Rejestracja: sobota 18 maja 2019, 20:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.

Post autor: Cytryna84 » piątek 05 lip 2019, 12:42

Wojowie przez tyle lat gry ewoluowali praktykując sztukę unikania skilli, walki z przeciw magi typu MIM i uczyli się biegać z MIMem, uczyli się posługiwać magią bo wiecie że wojowie od dawien dawna mieli więcej inta niż wymaga recal i też parowali i też rzucali pfa i też musieli sobie rzucać pfm, inv, det a magowie przez te wszystkie lata nauczyli się rzucać ampa i praktycznie to samo co woj z wyjatkiem unikania skilli bo przecież jest AMP!!!! Przypomnę tylko tak na wszelki wypadek że woj choć posługuję się podobną paletą skilli magicznych co mag z wyjatkiem offensywnych musi bić by zabić skillami typowo dla wojownika czyli zwyklym jak i crit atakiem a Mag dalej pozostaje w sferze skilli magicznych nie musząc praktycznie uczyć się nic nowego..Dlaczego? Dlaczego Mag miałby być łatwiejszą i równie skuteczna bronią w walce? Dlaczego nie uczą się unikania skilli będąc na pfa skoro boli ich stun z łuku..Wiecie co??? Na Olimpi się tego uczyli zwłaszcza na eventach i tam też płakali ale nie tak zwane KEBABY czyli obcokrajowcy tylko właśnie też polscy gracze grający na magach.
Cytryna84! :)

Sancru
Posty: 2
Rejestracja: środa 06 lut 2019, 20:40

Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.

Post autor: Sancru » sobota 06 lip 2019, 21:26

Stun nie równa się hiting prop. Mylicie te 2 rzeczy.
Stun to to jak zachowuje się postać po dostaniu dmg, a tu jest to imo skopane bo powoduje zbyt długie zatrzymanie w miejscu w milisekundach? Nie wiem w czym się to liczy, ale przy 3 wojach critujacych praktycznie maga unieruchamia.
Druga sprawa to to, że nie kazdy hit powinien przerywać casta, a tutaj przerywa.

Awatar użytkownika
Cytryna84
Posty: 63
Rejestracja: sobota 18 maja 2019, 20:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.

Post autor: Cytryna84 » niedziela 07 lip 2019, 00:01

Sancru pisze:
sobota 06 lip 2019, 21:26
Stun nie równa się hiting prop. Mylicie te 2 rzeczy.
Stun to to jak zachowuje się postać po dostaniu dmg, a tu jest to imo skopane bo powoduje zbyt długie zatrzymanie w miejscu w milisekundach? Nie wiem w czym się to liczy, ale przy 3 wojach critujacych praktycznie maga unieruchamia.
Druga sprawa to to, że nie kazdy hit powinien przerywać casta, a tutaj przerywa.
Sensowne argumenty aczkolwiek te ustawienia są oryginalnymi ustawieniami Siementechu jak to napisał gdzieś Cychu tak więc jeśli już poprawiać coś w tej kwestii to proponuje z odpowiednią dozą ostrożności.
Cytryna84! :)

Sancru
Posty: 2
Rejestracja: środa 06 lut 2019, 20:40

Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.

Post autor: Sancru » niedziela 07 lip 2019, 11:39

To nie są oryginalne ustawienia, farjat kit wciska.
Testowałem świeże, nieruszane pliki 3.51 i za cholerę stun tak nie wyglądał.

ODPOWIEDZ