
Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.
Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.
Jestem pewny, że nie, ale żeby coś tu znaczyć jednak trzeba poświecić większość wolnego czasu. A ja mam go jak kot napłakał 

Shaeth
Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.
Zalezy Shaeth, u mnie sa ludzie co super nie grinduja, a "znacza" cos bo gramy razem, jako gildia. Pomijajac juz sam fakt grindowania to bardziej bym poszedl w kierunku ze samo grindowanie, tego samego w kolko jest nudne, trzeba odswiezyc pewne rzeczy i zapewnic dodatkowa rozrywke dla graczy.
- Administrator
- Administrator
- Posty: 117
- Rejestracja: środa 06 lut 2019, 15:43
Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.
Stun jest oryginalnym stunem zaprojektowanym przez Siementech. Rozmawiałem już z programistami na temat obniżenia o 5%, ale najpierw muszę sprawdzić jak obecny stun zadziała na DR secie.- STUN BOWA:
Nie ingerujemy w zachowania graczy podczas walki.- AMP WOJÓW:
Solo EXP zostanie podniesiony do 180 i wyżej. Bonus do EXPA w party zostaje.- EXP, PARTY EXP:
Postaram się, w niedługim czasie wrzucić statystyki z ilością ubrań +=56%DROP
IB nie tykamy. Trolle i Giant Planty na ML odpadają, ze względu na to, że dostaje się za nie za duży EXP (nie możemy zmniejszyć EXPa za te stwory, bo zdobywanie doswiadczenia na Gardenie straci sens). Pit cyklopów zostanie powiększony i przeniesiony, magowie powinni dać sobie radę.PITY
- STRONA WWW
Brak czasu
Po 9 lipca ruszymy z eventamiBIEDA I NUDA
170 eków po 3 tygodniach w TOP 1 to bardzo duża ilość, wbicie Hero Seta to nie problem.HERO SET
Zostawiamy takie jakie są.- GARDENY:
QUESTY:
Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.
...zatem bym nie ruszał.Stun jest oryginalnym stunem zaprojektowanym przez Siementech
Jak się ma 200 dexa, to się trafia. Mag z 50 dex myśli, że woj 200 dex będzie go missował 9 razy na 10 ?
O wojów na AMP'ach płaczecie to rzucajcie sobie PFA w walce z wojem, który używa łuku. Problem z głowy

To, że kiedyś nikt nie używał łuków nie znaczy, że teraz trzeba coś przeprojektowywać.
Poza tym Ci co grali za starych czasów doskonale wiedzą dlaczego nie korzystano z łuków, a tym co mają sklerozę przypomę

Łukami się prawie nie trafiało, bo pingi do serwera były na tyle duże, że w miejscu, w które się celowało łukiem już dawno nikogo nie było jak strzałka doleciała, więc łuk praktycznie był bezużyteczny nawet dla woja z 200 dex vs mag 10 dex

Technologia poszła do przodu i już magowie nie macie tak dobrze, takie życie...

Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.
Wojowie przez tyle lat gry ewoluowali praktykując sztukę unikania skilli, walki z przeciw magi typu MIM i uczyli się biegać z MIMem, uczyli się posługiwać magią bo wiecie że wojowie od dawien dawna mieli więcej inta niż wymaga recal i też parowali i też rzucali pfa i też musieli sobie rzucać pfm, inv, det a magowie przez te wszystkie lata nauczyli się rzucać ampa i praktycznie to samo co woj z wyjatkiem unikania skilli bo przecież jest AMP!!!! Przypomnę tylko tak na wszelki wypadek że woj choć posługuję się podobną paletą skilli magicznych co mag z wyjatkiem offensywnych musi bić by zabić skillami typowo dla wojownika czyli zwyklym jak i crit atakiem a Mag dalej pozostaje w sferze skilli magicznych nie musząc praktycznie uczyć się nic nowego..Dlaczego? Dlaczego Mag miałby być łatwiejszą i równie skuteczna bronią w walce? Dlaczego nie uczą się unikania skilli będąc na pfa skoro boli ich stun z łuku..Wiecie co??? Na Olimpi się tego uczyli zwłaszcza na eventach i tam też płakali ale nie tak zwane KEBABY czyli obcokrajowcy tylko właśnie też polscy gracze grający na magach.
Cytryna84! 

Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.
Stun nie równa się hiting prop. Mylicie te 2 rzeczy.
Stun to to jak zachowuje się postać po dostaniu dmg, a tu jest to imo skopane bo powoduje zbyt długie zatrzymanie w miejscu w milisekundach? Nie wiem w czym się to liczy, ale przy 3 wojach critujacych praktycznie maga unieruchamia.
Druga sprawa to to, że nie kazdy hit powinien przerywać casta, a tutaj przerywa.
Stun to to jak zachowuje się postać po dostaniu dmg, a tu jest to imo skopane bo powoduje zbyt długie zatrzymanie w miejscu w milisekundach? Nie wiem w czym się to liczy, ale przy 3 wojach critujacych praktycznie maga unieruchamia.
Druga sprawa to to, że nie kazdy hit powinien przerywać casta, a tutaj przerywa.
Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.
Sensowne argumenty aczkolwiek te ustawienia są oryginalnymi ustawieniami Siementechu jak to napisał gdzieś Cychu tak więc jeśli już poprawiać coś w tej kwestii to proponuje z odpowiednią dozą ostrożności.Sancru pisze: ↑sobota 06 lip 2019, 21:26Stun nie równa się hiting prop. Mylicie te 2 rzeczy.
Stun to to jak zachowuje się postać po dostaniu dmg, a tu jest to imo skopane bo powoduje zbyt długie zatrzymanie w miejscu w milisekundach? Nie wiem w czym się to liczy, ale przy 3 wojach critujacych praktycznie maga unieruchamia.
Druga sprawa to to, że nie kazdy hit powinien przerywać casta, a tutaj przerywa.
Cytryna84! 

Re: Prawie miesiąc za nami - uwagi i pomysły.
To nie są oryginalne ustawienia, farjat kit wciska.
Testowałem świeże, nieruszane pliki 3.51 i za cholerę stun tak nie wyglądał.
Testowałem świeże, nieruszane pliki 3.51 i za cholerę stun tak nie wyglądał.