
Dzisiaj opiszę parę pomysłów na nowe questy (nie same questy) , możliwe nagrody oraz propozycje stworzenia fabuły gry, a przynajmniej przygody głównej.
Po pierwsze proponuję aby exp został utrzymany w takim stopniu jaki ma być ustalony, jednak gracz do 120 lvl powinien mieć możliwość szybkiego wybicia poziomów dzięki questom które go poprowadzą za rękę.
Proponuję aby questy fabularyjne podzielić na poziomy (1-19) na mapie beginer zone. Identyczne questy dla obu miast (30-50) dla baraków i farmy, (40-60) dla farmy i miasta, (50-80) noob dungeon oraz pl, (70-90) pl, (90-100)mapy w typu garden, (90-110)d1, d2, m, (100-130) toh1, D3, (120-150) toh2, ib, (140-160) D4, (150-180)wszystkie mapy, 170+ (apo, krucki, heldy, wszystkie mapy).
Jakie questy można a zrobić w głównej fabule?
Questy na skille każdego rodzaju.
Questy na otrzymanie czarów,
Questy przyjdź na kordy i obserwuj,
Questy porozmawiaj z npc,
Przynieś mi x przedmiotów,
Zabij x mobów, na y mapach,
Dołącz do gildii,
Questy na EK, Exp, Drop,
Powinny one prowadzić tak aby gracz mógł zobaczyć 100% gry, każdy przedmiot, zakamarki mapy i zapoznać się z mechaniką gry. Nawet takie rzeczy jak /setpf powinni być ukazane w nich.
Questy poboczne w tym czasie na mapach które już wystąpiły również mogły by się pojawiać.
Skąd można zaczerpnąć pomysły dokładnie wykonania questa? Np. Wow, L2, Tera i inne mmo - jednak fabułę zacząc pisać samemu.
Wiem że to dużo pracy ale ciekawie by było robić coś innego niż mozolnie koxic i zabijać x mobów.
Co gracz mógłby otrzymać?
Jednak poza expem i contri i Gold mógł by być to jakis przedmiot, słaby rar, różne poty, szybki lvl, regen postaci, darmowe założenie gildii, długiego buffa (no zerka, pfm), resp mobów, skill, czar, czasowy casting na 100%.
Wymagało by to dość dużego nakładu pracy, wykorzystania npcków oraz opisania jednak ta gra już dawno tego potrzebuje (tak myślę)
Trzeba by było stworzyć cały system questów głównych i pobocznych, wyświetlania ich, limitu brania / wykonywania.
A wy co na to?
